MediaRapporten

Advies geven doet leven- adviesrapport

Het adviesrapport, dat was mijn tak. Het adviesrapport was een traject doorheen het landschap van Google en de Marketingwereld. In dit artikel zal ik niet te ver ingaan op het rapport, ik zal langs onder een link toevoegen naar de andere artikelen rond die rapport.

 

Het adviesrapport had de bedoeling om een succesvolle Google Ads campagne op te zetten voor je eigen start-up en een externe partner. We hebben hier met het team intensief aan gewerkt. We hebben intensief gedacht aan een see-think-do-care strategie en over zoekwoorden bijvoorbeeld.

Wat was ons doel?

We hadden als doel ‘Brand Awareness’ voor beide organisaties. Zowel voor onze externe partner als voor onszelf. We zijn beiden een start-up en moeten onze naam nog naar de buitenwereld kunnen brengen. Het is zeer belangrijk om jezelf correct te positioneren in de markt, daarnaast was het ook belangrijk om onszelf zoveel mogelijk in de kijker te zetten. We zijn tot op heden nog niet live gegaan met onze campagnes, maar dit komt nog!

Wie was die externe partner

Ik praat nu al eventjes over die externe partner. Die externe partner is The Job Store, dit is een relatief nieuw interimkantoor gelegen in Kortrijk. Ze willen Jobs op maat aanbieden aan de werkzoekenden. Ze proberen op zo’n ‘mensmogelijke’ manier op zoek te gaan naar een job waar men zich goed in voelt. Tineke ( de zaakvoerdster) doet er alles aan om deze missie te volbrengen.

 

Meer over dit avontuur kun je lezen door op deze knop te drukken.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *